Verzendbeleid

Heb je een Luxemore item gevonden dat je echt móét hebben? Mooi!

Selecteer je gewenste kleur en/of maat en klik op ‘aan winkelwagen toevoegen’. Natuurlijk kun je lekker verder shoppen – je kunt altijd terug naar je winkelwagentje door op het shopping bag icoontje rechtsboven te klikken.
Let op: artikelen in je winkelwagentje zijn niet automatisch gereserveerd.

Ben je uitgeshopt? Dan is het tijd om je bestelling af te ronden. Klik op het shopping bag icoontje rechtsboven om naar jouw Luxemore items te gaan. In het volgende scherm kun je de aantallen nog aanpassen. Klik vervolgens op ‘Ga door naar afrekenen’. Op de check-out-pagina vul je eenvoudig je gegevens in en rond je bestelling af.

Belangrijk: nadat je je bestelling hebt afgerond kan deze niet meer gewijzigd worden, omdat je bestelling direct in behandeling wordt genomen om zo snel mogelijk geleverd te worden.

1. Wat zijn de verzendkosten?

Luxemore neemt de verzendkosten voor eigen rekening. Jij betaalt dus géén verzendkosten bij je bestelling.*

Let op: de verzendkosten voor een retourzending zijn voor rekening van de klant.

2. Kan ik mijn bezorging volgen?

Ja, al onze bestellingen worden verzonden met Track & Trace. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je per e-mail een link naar de bestelstatuspagina waar je je zending kunt volgen. Het kan soms enkele uren duren voordat de Track & Trace-status zichtbaar wordt.

3. Wat zijn de levertijden?

Luxemore streeft naar een snelle levering. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 uur zijn geplaatst, worden nog dezelfde dag in behandeling genomen. Omdat wij samenwerken met diverse leveranciers, bedraagt de gemiddelde levertijd 10 – 15 werkdagen.

4. Ik ben niet thuis tijdens de bezorging, wat nu?

Wanneer een pakket niet afgeleverd kan worden, wordt het tot 7 dagen bewaard bij een PostNL-afhaalpunt (of Bpost in België). Je ontvangt hiervan een notificatie met de afhaallocatie. Na 7 dagen wordt het pakket retour gestuurd naar ons magazijn.

5. Verkeerd adres

Het is de verantwoordelijkheid van de klant om het correcte afleveradres in te vullen bij het plaatsen van een bestelling. Omdat wij bestellingen snel verwerken, is er slechts een klein tijdsvenster om een fout adres te corrigeren. Neem daarom direct contact met ons op als je een verkeerd adres hebt opgegeven.

6. Verloren of gestolen pakket

Luxemore is niet verantwoordelijk voor verloren of gestolen pakketten. Wanneer de Track & Trace aangeeft dat het pakket is afgeleverd, maar je hebt het niet ontvangen, meld dit dan bij ons. Na 14 dagen na de aangegeven leverdatum start PostNL een onderzoek. Wij houden je hiervan op de hoogte tot het onderzoek is afgerond.

Vragen over je bestelling

Heb je vragen over je bestelling? Bekijk eerst onze Veelgestelde Vragen. Staat je antwoord daar niet tussen, neem dan gerust contact met ons op.

Openingstijden

Maandag t/m vrijdag: 9.00 - 17.00 uur.
Zaterdag en zondag: gesloten.

Contactgegevens

E-mailadres: info@Luxemore.nl
Telefoon: +31 6 1184 8773

Bedrijfsinformatie

Bedrijfsnaam: MPM-GROUP
Website: Luxemore
Adres: Jansplein 49, 3, 6811GD Arnhem, Nederland (geen retouradres)
BTW-nummer: NL867068267B01
KvK-nummer: 95273107